ммпп ммл  пппмммм

    л ммлллллмлллмммм плммммм                   млпппл    ммм

    пмм плллп ппллллллм пппппппплмлпппппппппппллп мп лммлп м ппппмм

       л ллл    млллллп ппплллл пл млллллллллм  млллм п ммллмпллмм пм

       л ллл  мллпппп мп мллпллл   плп   мллп млп плллм  ллл   плллм л

       л лллмллм  ммллп ллл м ллл пмм  мллп мллм пм плллмллл  мллпп мп

       л лллпллллм  лл лллп    ллл п мллп   мллллм п млп лллпллм  мп

       л ллл  пллллм  мллл ммлпплллмлллммммллл плллмлп   ллл  пллм пмм

     мп млллм м пллллмпллппп м пппплллппппппп  м плп мл ппппп м пллм  ппмммм

    лм ппппппп лм плллллмм пппппллм  ппм ллппплл п млллпппппппппм ппллмм  м пм

  ппплппппппппппплммпплллллллммм   ммп ммл     лппппп            ппммм ппп мп

                  пплммм пппплллллпп млп                              ппппп

                      ппппппмммммммпп                  њ  1њ9њ1њ1  њ      <JeD>

 

 кФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФП

 Г                     Remote Assault (c) Shrapnel Games                      Г

 УФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФД

 Г        Date:  1st August 2001                                              Г

 Г  Protection:  None Located                                                 Г

 ЦЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЭЕ

 

  GAME NOTES:

  ~~~~~~~~~~                

  Remote Assault melds real time game play with realistic wargaming in a

  unique and refreshing blend.  The features included in the game have

  never been offered in one wargaming package:

 

  FEATURES:

  ~~~~~~~~

 

     All terrain and units rendered in Full 3D. This allows viewing the

     battle field from any orientation or direction.

 

     Full chain of command orders can be issued at the unit, squad

     or group command level. Allows you to effectively control a large number of units.

 

     Intelligent path finding. Implements A-Star at three different levels

     along with linear predictive collision avoidance. No more unit

     wandering off or getting stuck.

 

     Full fog of war with true line of sight. Units can only see what you

     would see in the same position and cannot see around trees or over

     hills.

 

     Detailed damage to units. Units can lose theirs sensors, and can have

     heir movement, armor or weapons damaged.

 

     Realistic ballistic modeling on artillery and tank shells. Shell

     paths affected by air resistance.

 

     Unit, squad, and group behavior controlled by a number of user

     settable variables such as self-preservation, ammo conserve, caution,

     and independence. You can individually tweak these levels or choose

     from presets such as aggressive or cautious. You can also set up your

     own presets.

 

     Single and 2 player LAN and Internet play. CD-ROM for Windows 95/98

 

Сайт создан в системе uCoz